Sunday, June 26, 2016

ထိုင္းႏိုင္ငံ ဘန္ေကာက္ၿမိဳ႕ ျမန္မာသံရံုးမွာ ဒီေန႕အေမေျပာခဲ႔တဲ႔ စကား (25-06-2016)



က်မတို႕ သံရံုးကေန က်မတုိ႕ ျပည္သူျပည္သား အားလံုးကို ကူညီရမယ္လို႕ ညႊန္ႀကားခ်က္ခ်ထားျပီးသားပါ
ေကာင္းသည္ျဖစ္ေစ ဆိုးသည္ျဖစ္ေစ ကိုယ့္နိဳင္ငံသူ နိဳင္ငံသားဟာ ကိုယ့္နိဳင္ငံသူ နိဳင္ငံသားပါဘဲ ။

ဒါေပမယ့္လဲ ကူညီဘို႕ဆိုတာဟာ ဘယ္မွာျပသနာျဖစ္ေနတယ္ဆိုတာ သိဘို႕ကလဲ အေရးႀကီးပါတယ္
ဘယ္မွာျပသနာျဖစ္ေနတယ္ဆိုတာ မသိဘဲနဲ႕မကူညီနိဳင္ဘူး။

အဲ႔ေတာ့ တခုခုဆို ဘယ္လိုတိုင္နိဳင္လဲဆိုတာ စဥ္းစားျပီးေတာ့လုပ္ပါမယ္ ဒါကို အလုပ္သမားအမ်ားစု သိေအာင္ အခ်င္းခ်င္းကူညီဘို႕ေတာ့လိုတယ္ ။

ေနာက္တခုကက်မ အလုပ္သမားေတြနဲ႕ေတြ႕ေတာ့ ေျပာႀကတာရွိပါတယ္။အခုလို အလုပ္သမားေတြကို ကူညီေနတဲ႔ အဖြဲ႕စံုညီေရွ႕မွာ က်မ ေျပာခ်င္ပါတယ္။


အလုပ္သမားကူညီေနတဲ႔ အဖြဲ႕ေတြဟာ ဘယ္ေလာက္ကူညီလဲ လို႕က်မ ေမးေတာ့ ၅၀% လို႕ေျပာပါတယ္
၅၀%ဆိုတာ အင္မတန္မွ နည္းပါတယ္ ဒိထက္မက ကူညီဘို႕ေတာ့လိုပါတယ္ ။ အလုပ္သမားေတြကို ကူညီေနတဲ႔ အဖြဲ႕အစည္းေတြ အေနနဲ႕လဲ ဒိထက္ ရိုးေျဖာင့္ဘို႕လိုတယ္လို႕က်မ ထင္ပါတယ္။

ေနာက္တခုလဲ က်မ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာပါ့မယ္။ တခ်ိဳ႕က က်မကို တိုင္ပါတယ္။ အလုပ္သမားေတြကို ကူညီတဲ႔ အဖြဲ႕ေတြအေနနဲ႕ေငြေႀကးအရ ေခါင္းပံုျဖတ္တာေတြ ႀကားပါတယ္။

(ဟုတ္တယ္ေလ အမွန္ကို အမွန္အတိုင္းက်မ ေျပာရမွာဘဲ)

လုပ္ေပးခဆိုျပီး ယူႀကတာေတြ က်မ ႀကားပါတယ္။ မလုပ္ပါနဲ႕ ကိုယ့္နိဳင္ငံသူ နိဳင္ငံသားအခ်င္းခ်င္း ဒုကၡ
ေရာက္ေနသူေတြကို ဖိျပီး နင္းတယ္ဆိုတာ လုပ္သင့္လုပ္ထိုက္တဲ႔ ကိစၥမဟုတ္ဘူး။ဒါကို အကယ္၍ က်မတို႕ သိလို႕ရွိရင္လဲ က်မတို႕နိဳင္ငံရဲ႕ ဥပေဒ အရ အေရးယူရမွာဘဲ ။

ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့....ဒါဟာ ဥပေဒအရ ခြင့္ျပဳထားတာမဟုတ္ပါဘူး။ဒါမ်ိဳးလုပ္ေနတဲ႔ အဖြဲ႕အစည္းေတြရွိရင္
အခ်င္းခ်င္း သတိေပးထားပါ။  ကိုယ့္အခ်င္းခ်င္းဆိုတာက လူမွဳေရးအရ သီလသမာဓိအရမလုပ္သင့္ဘူး
ဥပေဒအရလဲ မလုပ္သင့္ဘူး ဒါကို က်မတို႕လဲလက္ခံမွာ မဟုတ္ဘူးဆိုတာ က်မ သတိေပးပါရေစ ။

တကယ့္ကို ေစတနာသန္႕သန္႕နဲ႕ကူညီေနတဲ႔ အဖြဲ႕အစည္းေတြကိုေတာ့ က်မ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
က်မတို႕ကို ကူညီတယ္လို႕ဘဲ သေဘာထားပါတယ္။

ေနာက္ဆံုးေတာ့ ……အစိုးရက တာဝန္ယူရမယ္ဆိုတာလဲ က်မ လက္ခံပါတယ္။ အစိုးရတရပ္တက္လုပ္ေန မွေတာ့ ငါတို႕နဲ႕မဆိုင္ဘူး လို႕ေတာ့မရပါဘူး။

အဲဒီေတာ့ က်မတို႕တာဝန္ယူပါ့မယ္
တတ္နိဳင္သေလာက္ ကူညီပါ့မယ္
ေန႕ခ်င္းညခ်င္းေတာ့ ေျပာင္းလဲသြားမွာမဟုတ္ပါဘူး

အားလံုးကလဲ က်မတို႕ကို ဝိုင္းဝန္းပံ႔ပိုးေပးပါလို႕
ေမတၱာရပ္ခံပါတယ္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ။

(Video မွ ျပန္လည္ေရးသားပါသည္)
Rosa
25.6.2016.
Credit .... Hnin SiKhin

Subscribe Us