Sunday, March 16, 2014

ေခါင္းေဆာင္ေကာင္းမွ ေနာက္လုုိက္ေကာင္းမည္

ဤေလာကၾကီးတြင္ ေခါင္းေဆာင္ဟူသည္ ေနရာတုုိင္းတြင္ရွိျမဲျဖစ္၏။ အိမ္တြင္ျဖစ္ေစ၊ ေက်ာင္းတြင္ျဖစ္
ေစ၊ ေက်းရြာ၊ ရပ္ကြက္၊ ျမိဳ႕နယ္၊ ခရုုိင္ တုုိင္း၊ နုုိင္ငံတြင္ျဖစ္ေစ ေခါင္းေဆာင္ဟူ၍ ရွိေနျမဲပင္ျဖစ္ေပသည္။ အသင္းအဖြဲ႕ အမ်ဳိးမ်ဳိးတြင္လည္း ေခါင္းေဆာင္ဟူ၍ ရွိရ၏။ ယုုတ္စြအဆုုံး ေခတၱယာယီျပဳလုုပ္က်င္းပေသာ အခမ္းအနားမ်ဳိးတြင္ပင္လ်ွင္ ေခါင္းေဆာင္ဆုုိသူကုုိ ထားရွိျမဲျဖစ္၏။ထုုိကဲ့သုုိ႔ ေခါင္းေဆာင္ထားရွိျခင္း သည္   ေလာကအစဥ္အလာျဖစ္ေခ်၏။ ရွိသင့္ရွိထုုိက္၊ က်င့္သင့္က်င့္ထုုိက္သည့္အစဥ္အလာလည္း ျဖစ္ေခ် သည္။

ရဟန္းေတာ္မ်ား၏ အဖြဲ႔အစည္းတြင္လည္းေခါင္းေဆာင္ရွိရပါသည္။ လူမႈေရးအဖြဲ႕အစည္း၊ ပရဟိတအဖြဲ႔ အစည္း၊ နာေရးအဖြဲ႔အစည္း သာေရးအဖြဲ႔အစည္း၊ နုုိင္ငံ့အဖြဲ႕အစည္း စသည္ျဖင့္ အဖြဲ႔အစည္းတုုိင္း မွာ   ေခါင္းေဆာင္ရွိရသည္သာျဖစ္ေခ်၏။ ေနာက္လုုိက္ျဖစ္သူမ်ားက ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္သူကုုိ ရုုိေသေလးစားၾက ရ၏။ ယုုံၾကည္အားထားမႈလည္း ရွိၾကရ၏။ ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္သူက ေနာက္လုုိက္မ်ား ကုုိ ေစာင့္ေရွာက္ ထိန္း သိမ္း နုုိင္မႈရွိၾကရ၏။ ဤေနရာတြင္ ေစာင့္ေရွာက္မႈဟူသည္မွာ အမွန္တကယ္လုုိအပ္ေန သည္ကုုိ ျဖည့္ ဆည္းေပးျခင္းျဖစ္၏။ ထိန္းသိမ္းမႈဆုုိသည္မွာ ဆုုိးက်ဳိးျဖစ္ေပၚလာေစမႈမ်ဳိးကုုိ တရားေသာနည္းလမ္းျဖင့္ ထိန္းခ်ဳပ္ေပးျခင္း ကာကြယ္ေပးျခင္း လမ္းညႊန္မႈေပးျခင္းပင္ျဖစ္ေခ်၏။ 

လမ္းညႊန္မႈဆုုိသည္မွာလည္း ေကာင္းေသာအလုုပ္၊ ေကာင္းေသာစကား၊ ေကာင္းေသာအၾကံမ်ားကုုိ လုုပ္ေဆာင္ ေျပာဆုုိ ၾကံစည္ရန္ျဖစ္၏။ ထုုိ႔ေၾကာင့္ ေခါင္းေဆာင္ဆုုိသူမ်ားမွာ အဖြဲ႔အစည္းအတုုိင္းအတြက္ အလြန္အေရးပါလွ၏။ ေခါင္းေဆာင္ေကာင္းမွ ေနာက္လုုိက္ေကာင္းမည္ဆုုိသကဲ့သုုိ႔ ေခါင္းေဆာင္မေကာင္း
ရင္ ေနာက္လုုိက္လည္း မေကာင္းနုုိင္ေတာ့ေပ။

ဗုုဒၶဘာသာအလုုိအရ ေခါင္းေဆာင္က ရတနာသုုံးပါးကုုိ ၾကည္ညိဳပါလ်ွင္ ေနာက္လုုိက္လည္း ရတနာသုုံးပါး ကုုိ ၾကည္ညိဳမည္သာ။သီလရွိရင္ေနာက္လုုိက္လည္း သီလရွိမည္သာ။ ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္သူက သမာဓိရွိမွ သာ ေနာက္လည္း သမာဓိရွိမည္သာ၊ ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္သူက ပညာရွိမွသာ ေနာက္လုုိက္လည္း ပညာရွိမည္ သာ၊ ေခါင္းေဆာင္က ရတနာသုုံးပါးကုုိ မၾကည္ညိဳပါလ်ွင္ ေနာက္လုုိက္လည္း မၾကည္ညိဳုနုုိင္၊ ၾကည္ညိဳ မႈျဖစ္ မည္မဟုုတ္။ ေခါင္းေဆာင္သီလမဲ့လ်ွင္ ေနာက္လုုိက္လည္း သီလမဲ့မည္သာ၊ ေခါင္းေဆာင္က သမာဓိ မရွိလ်ွင္ ေနာက္လည္း သမာဓိမရွိ၊ ေခါင္းေဆာင္က ပညာမရွိလ်ွင္ ေနာက္လုုိက္လည္း ပညာမရွိျဖစ္ရမည္ သာ။ 

ထုုိေၾကာင့္ အဖြဲ႔အစည္းတုုိင္းအတြက္ ေနရာေဒသတုုိင္းအတြက္ ေခါင္းေဆာင္ေကာင္းရွိရန္၊ေကာင္းေဆာင္  ကာင္း ျဖစ္ေစရန္ အထူးလုုိအပ္လွေတာ့၏။ အမ်ဳိးသားေရး နယ္ပယ္ကၾကည့္မည္ဆုုိပါလ်ွင္ ေခါင္းေဆာင္ လုုပ္သူက အမ်ဳိးခ်စ္လ်ွင္ ေနာက္လုုိက္လည္း အမ်ဳိးခ်စ္မည္သာ၊ ေခါင္းေဆာင္က အမ်ဳိးမခ်စ္လ်ွင္ ေနာက္ လုုိက္ လည္း အမ်ဳိးမခ်စ္၊ ေခါင္းေဆာင္က ဘာသာကုုိ တန္ဖုုိးထားလ်ွင္ ေနာက္လုုိက္လည္း ဘာသာကုုိ တန္ဖုုိးထားမည္သာ၊ ေခါင္းေဆာင္က ဘာသာကုုိ တန္ဖုုိးမထားလ်ွင္ ေနာက္လုုိက္လည္း ဘာသာကုုိ တန္ဖုုိးထားရေကာင္းမွန္းမသိသည္သာ၊ ေခါင္းေဆာင္က သာသနာကုုိ ျမတ္နုုိးပါလ်ွင္ ေနာက္လုုိက္လည္း သာသနာကုုိ ျမတ္နုုိးမည္သာ၊ သုုိ႔မဟုုတ္ဘဲ ေခါင္းေဆာင္လုုပ္သူက သာသနာကုုိမျမတ္နုုိးပါက ေနာက္ လုုိက္ လ ည္း သာသနာကုုိ ျမတ္နုုိးရေကာင္းမွန္းသိေတာ့မည္ မဟုုတ္ပါ။ 

ထုုိ႔ေၾကာင့္ ေခါင္းေဆာင္ေကာင္းရရွိဖုုိ႔ အထူးလုုိအပ္လွေၾကာင္းထင္ရွားလွေပသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ နည္း ဟူမူ ေခါင္းေဆာင္ေကင္းမွ ေနာက္လုုိက္ေကာင္းမည္။ ေကာင္းေဆာင္ေကာင္းပါက ေနာက္လုုိက္ခ်မ္းသာ မည္။ ေရွ႕ေဆာင္ႏြားလား ေျဖာင့္ေျဖာင့္သြားမွ ေနာက္ႏြားတစ္သုုိက္ ေျဖာင့္ေျဖာင့္လုုိက္မည္၊ အတုုျမင္ အတတ္သင္ ဆုုိတဲ့ အဆုုိအမိန္႔မ်ားေၾကာင့္ ပင္ျဖစ္ပါသည္။ ေနာက္လုုိက္ဟူသည္ ေရွ႕က ေခါင္းေဆာင္ အတုုိင္း က်င့္ၾကံလ်ွက္ရွိပါသည္။ ထုုိ႔ေၾကာင့္ မည္သည့္ အဖြဲ႕အစည္း မည္သည့္ရပ္ကြက္၊ မည္သည့္ျမိဳ႕ နယ္ ၊ မည္သည့္ ေနရာတြင္မဆုုိ ေခါင္းေဆာင္ေကာင္းဖုုိ႔ လုုိအပ္ေတာ့၏။

ထုိဆုိစကားအရ မိဘကေတာ္မွ သားသမီးေကာင္းစားမည္။ ဆရာကေတာ္မွ တပည့္ေကာင္းစားမည္။   ေခါင္းေဆာင္ေတာ္မွ ေနာက္လုိက္မ်ားေကာင္းစားမည္။ မိဘအခ်ဳိးမေျပေသာ္၊ ဆရာညံ့ေလေသာ္၊   ေခါင္းေဆာင္ သစၥာေဖာက္ျဖစ္ေနေသာ္ သားသမီး၊ တပည့္၊ ေနာက္လုိက္မ်ား လူညြန္႔တုံးေတာ့၏။ အေကာင္းအဆုိး အေၾကာင္းအက်ဳိး အျဖဴ အမဲ ကုသုိလ္ အကုသိုလ္မကြဲေတာ့ဘဲ လူျဖစ္႐ႈံးေတာ့၏။
ေခါင္းေဆာင္ေကာင္းေၾကာင့္ ေနာက္လုုိက္ငါးရာတုုိ႔ ခ်မ္းသာသုုခမ်ားႏွင့္ျပည့္စုုံျပီး ရဟႏၱာျဖစ္သြားသည္ အထိ အက်ဳိးေက်းဇူးမ်ားခဲ့တဲ့ ျမတ္စြာဘုုရားရွင္ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့ေသာ ဂေဝသီသုုတၱန္ ကုုိ ေလ့လာ ၾကည့္ပါက မည္သည့္အဖြဲ႔အစည္း၊ မည္သည့္နုုိင္ငံ၊ မည္သည့္ရပ္ကြက္၊ ေက်းရြာ၊ ျမိဳ႕နယ္ ၊တုုိင္းတုုိ႔၌ လည္းေကာင္း ေအာက္ထစ္ဆုုံး မိသားစုုအသုုိင္းအဝုုိင္း၌ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ေခါင္းေဆာင္ေကာင္း ရွိဖုုိ႔လုုိအပ္လွေၾကာင္း ထင္ရွားမည္ျဖစ္ပါသည္။

ဂေဝသီသုုတ္
အခါတစ္ပါး၌ ျမတ္စြာဘုုရားရွင္သည္ မ်ားစြာေသာ ရဟန္းသံဃာႏွင့္အတူ ေကာသလတုုိင္းတုုိ႔၌ ေဒသ စာရီၾကြခ်ီေတာ္မူ၏။ ထုုိသုုိ႔ၾကြသြားေတာ္မူသည္ရွိေသာ္ အရပ္မ်က္ႏွာတစ္၌ အင္ၾကင္းေတာကုုိ ျမင္ေတာ္ မူ၍ ခရီးလမ္းမွ ဖဲခြာခဲ့ျပီးလ်ွင္ ထုုိအင္ၾကင္းေတာသုုိ႔ခ်ဥ္းကပ္ဝင္ေရာက္လ်ွက္ တစ္ခုုေသာအရပ္၌ ျပဳံးေတာ္ မူ၏။
ထုုိအခါမွာ အရွင္အာနႏၵာက ျမတ္စြာဘုုရားရွင္၏ ျပဳံးေတာ္မူျခင္းအေၾကာင္းကား အဘယ္နည္း၊ အေထာက္ အပံ့ကား အဘယ္နည္း၊ ျမတ္စြာဘုုရားရွင္တုုိ႔သည္ အေၾကာင္းမဲ့ ျပဳံးေတာ္မမူၾကကုုန္ဟူေသာ အၾကံတစ္ ခုုျဖစ္ေလ ၏။ ထုုိအၾကံအစည္တုုိင္း အရွင္ဘုုရား ျမတ္စြာဘုုရားျပဳံးေတာ္မူျခင္း၏ အေၾကာင္းကားအဘယ္ ပါနည္း။ အေထာက္အပံ့ကား အဘယ္ပါနည္း။ ျမတ္စြာဘုုရားတုုိ႔သည္ အေၾကာင္းမဲ့ေတာ့ ျပဳံးေတာ္မမူၾက ပါကုုန္ဟုု ေလ်ွာက္ထားေမးျမန္းပါေတာ့သည္။

အဲဒီအခါမွာ ျမတ္စြာဘုုရားရွင္က အာနႏၵာ ဤအရပ္၌ ေရွးအခါက ျမိဳ႕ျဖစ္ဘူး၏။ ျပည့္လည္းျပည့္စုုံ၏။ ၾကြယ္လည္းၾကြယ္ဝ၏။ လူမ်ဳိးစုုံ ေရာျပြမ္းေနေသာေၾကာင့္ လူစည္ကား၏။ ဒီျမိဳ႕မွာပဲ ကႆပျမတ္စြာ ဘုုရား ရွင္က သီတင္းသုုံးေတာ္မူပါတယ္။ ထုုိကႆပျမတ္စြာဘုုရားရွင္မွာ ဂေဝသီအမည္ရွိတဲ့ ဥပါသကာ တစ္ေယာက္ရွိပါတယ္။ အဲဒီဥပါသကာဂေဝသီမွာလည္း သူစည္းရုုံးသိမ္းသြင္းထားတဲ့ တပည့္ေပါင္း ငါးရာရွိ ပါတယ္။ ထုုိငါးရာကုုိလည္း ဥပသကာျဖစ္ေစပါတယ္။ ဂေဝသီဟာ ဥပါသကာလုုိ႔အမည္ခံထားေပ မယ့္ ကုုိယ္ က်င့္သီလေတာ့ မျပည့္စုုံပါဘူး။ ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္တဲ့ ဂေဝသီဥပါသကာက ကုုိယ္က်င့္သီလမ ရွိေတာ့   ေနာက္လုုိက္တပည့္ငါးရာကလည္း ဥပါသကာအမည္ခံထားေပမယ့္ ကုုိယ္က်င့္သီလ မျပည့္စုုံပါ ဘူး။   ေခါင္းေဆာင္သီလမရွိေတာ့ ေနာက္လုုိက္လည္း သီလမရွိတဲ့သေဘာပါ။

ဒီအခါမွာ ဂေဝသီဥပါသကာက စဥ္းစားတယ္။ ငါသည္ ဤဥပါသကာငါးရာတုုိ႔အား ေက်းဇူးမ်ား ၏။   ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္၏။ (ဥပါသကာ) အျဖစ္ကုုိ ေဆာက္တည္ေစ၏။ ငါ၌ သီလျပည့္စုုံစြာ ျဖည့္က်င့္ေလ့မရွိ သလုုိ၊ ငါ့ေနာက္လုုိက္ဥပါသကာငါးရာတုုိ႔သည္လည္း သီလတုုိ႔၌ ျပည့္စုုံစြာ ျဖည့္က်င့္ေလ့မရွိ၊ ဤသုုိ႔ျဖစ္ျခင္း သည္ တူညီေန၏။ တစ္စုုံတစ္ခုု သာလြန္မႈမရွိ။ ယခုုအခါငါသည္ လြန္ကဲမႈ သာလြန္မႈျဖစ္ေအာင္ က်င့္ၾကံ မည္ ဟုု   စိတ္ အၾကံျဖစ္ကာ ေနာက္လုုိက္တပည့္ငါးရာတုုိ႔ထံသြား၍ ယေန႔မွစ၍ ငါ့ကုုိ သီလတုုိ႔၌ ျဖည့္ က်င့္ေသာ သူဟုု မွတ္ၾကပါဟုု ေျပာဆုုိေတာ့၏။

အဲဒီအခါမွာ ေနာက္လုုိက္ငါးရာတုုိ႔သည္လည္း စဥ္းစားပါေတာ့တယ္။ အသ်ွင္ဂေဝသီဟာ ငါတုုိ႔အေပၚေက်း ဇူး မ်ား တယ္။ ငါတုုိ႔ရဲ႕ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္တယ္။ ငါတုုိ႔ကုုိ ဥပါသကာအျဖစ္ ခံယူေစတယ္။ သူသည္ပင္လ်ွင္ သီလတုုိ႔၌ ျပည့္စုုံစြာျဖည့္က်င့္နုုိင္ေသးလ်ွင္ ငါတုုိ႔လည္း ျဖည့္က်င့္သင့္ေပ၏ဆုုိတဲ့ အၾကံျဖစ္ကာ ေနာက္ လုုိက္ တပည့္ငါးရာတုုိ႔လည္း ဂေဝသီဥပါသကာထံသုုိ႔ခ်ဥ္းကပ္၍ အသ်ွင္ဂေဝသီ ယေန႔မွစ၍ က်ြနုု္ပ္တုုိ႔ ငါးရာ ကုုိလည္း သီလတုုိ႔၌ ျပည့္စုုံစြာျဖည့္က်င့္သူတုုိ႔ဟုု သိမွတ္ေပးပါဟုု ဆုုိေလ၏။ အဲဒီေနာက္မွာ ဂေဝသီ က ေနာက္တစ္ခုုထပ္စဥ္းစားျပန္တယ္။

ငါသည္ ဥပါသကာအျဖစ္ကုုိ ခံယူထားသလုုိ၊ ငါ့ေနာက္လုုိက္ငါးရာတုုိ႔ကလည္း ခံယူၾကတယ္။ ငါက သီလ တရားေတြ ျဖည့္က်င့္သလုုိ၊ ငါ့တပည့္ငါးရာကလည္း သီလတုုိ႔၌ျဖည့္က်င့္ၾကတယ္။ ဤအေျခအေနသည္ လည္း လြန္ကဲမႈမရွိ၊ တန္းတူပင္ျဖစ္ေခ်၏။ ဒါေၾကာင့္ ေနာက္လုုိက္ထက္ပုုိျပီး သာလြန္ေအာင္ က်င့္ၾကံမွ သင့္မည္ဟုု အၾကံျဖစ္ျပန္တယ္။ဒါနဲ႔ ဂေဝသီဟာ ယေန႔မွျပီး ငါ့ကုိ မျမတ္ေသာေမထုုန္အမႈ တုုိ႔မွ ေရွာင္ၾကဥ္ တဲ့သူအျဖစ္ အသိအမွတ္ျပဳေပးၾကပါလုုိ႔ ေနာက္လုုိက္ငါးရာကုုိေျပာပါတယ္။

 ေနာက္လုုိက္ငါးရာကလည္း ေနာက္ထပ္ အၾကံတစ္ခုုထပ္ျဖစ္ျပန္တယ္။ ငါတုုိ႔ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္သူ က ေမ ထုုန္ အမႈကေနေရွာင္ၾကဥ္သလုုိ ငါတုုိ႔လည္း ေရွာင္ၾကဥ္ၾကမည္ဆုုိတဲ့ အၾကံပါ။ ဒါနဲ႔ ေနာက္လုုိက္ငါးရာက လည္း အသ်ွင္ဂေဝသီ က်ြနုု္ပ္တုုိ႔ကိုုလည္း ေမထုုန္အမႈမွ ေရွာင္ၾကဥ္သူေတြအျဖစ္ အသိအမွတ္ျပဳေပးလုုိ႔   ေျပာျပန္ပါတယ္။ ဒီအခါမွာလည္း ဂေဝသီဥပါသကာ အၾကံတစ္ခုုထပ္ျဖစ္ျပန္တယ္။ ငါ့ရဲ႕ ေနာက္လုုိက္ တပည့္ငါးရာက ငါကဲ့သုုိ႔ ဥပါသကာအျဖစ္၊ သီလတရားတုုိ႔၌ ျဖည့္က်င့္မႈ၊ မျမတ္ေသာေမထုုန္အမႈ တုုိ႔မွ ေရွာင္ၾကဥ္ၾကေတာ့ ဘယ္သူမွ သာလြန္တာမ်ဳိးမရွိေသးဘူး။

သူတုုိ႔ထက္သာလြန္မွ သင့္ေတာ္မည္ဟုု အၾကံျဖစ္ကာ ေနာက္လုုိက္တပည့္အေပါင္းတုုိ႔ ယေန႔မွစ၍ ငါ့ကုုိ တစ္ထပ္တည္းသာစားသူ၊ ညစာစားျခင္းမွ ေရွာင္ၾကဥ္ေသာအျဖစ္ အသိအမွတ္ျပဳေပးၾကလုုိ႔ ဆုုိပါတယ္။ ဒီအခါတပည့္ငါးရာကလည္း ငါတုုိ႔ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္သူက တစ္ထပ္တည္းစားပါလ်ွင္ ငါတုုိ႔လည္း တစ္ထပ္ တည္း စားမွ ျဖစ္ေတာ့မည္ဟုု စိတ္အၾကံျဖစ္ကာ အသ်ွင္ဂေဝသီ က်ြနုု္ပ္တုုိ႔ေနာက္လုုိက္ငါးရာကုုိလည္း တစ္ထပ္တည္းစားသူ ညစာစားျခင္းမွ ေရွာင္ၾကဥ္သူမ်ားအျဖစ္ အသိအမွတ္ျပဳေပးပါဟုု ဆုုိျပန္ပါတယ္။

ဂေဝသီဥပါသကာထပ္စဥ္းစားျပန္တယ္။ ငါတပည့္ေနာက္လုုိက္ေတြနဲ႔ ငါနဲ႔က်င့္ပုုံခ်င္းအညီ အမ်ွျဖစ္ေနျပန္ တယ္။ ငါလည္း သူတုုိ႔ထက္သာလြန္ျခင္းမရွိေသးဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ေခါင္းေဆာင္ဆုုိတာ တပည့္ထက္ သာ လြန္ျမင့္ျမတ္မွသင့္မည္ဟုု အၾကံျဖစ္ကာ ပူေဇာ္အထူးကုုိ ခံေတာ္မူထုုိက္ေသာ အလုုံးစုုံေသာ တရားေတာ္ တုုိ႔ကုုိ ကုုိယ္တုုိင္မွန္စြာ သိေတာ္မူေသာ ကႆပျမတ္ စြာ ဘုုရားထံသုုိ႔ ခ်ဥ္းကပ္၍ အရွင္ဘုုရား ဘုုရား တပည့္ေတာ္သည္ ျမတ္စြာဘုုရားအထံေတာ္၌ ရွင္အျဖစ္ကုုိ ရလုုိပါ၏။

ရဟန္းအျဖစ္ကုုိရလုုိပါ၏ဟုု ေလ်ွာက္ထား၍ ရွင္အျဖစ္ ရဟန္းအျဖစ္ကုုိ ခံယူေတာ္မူေတာ့၏။ ရဟန္းျဖစ္ျပီးေနာက္ အသ်ွင္ဂေဝသီသည္ တစ္ေယာက္တည္း ဆိတ္ျငိမ္ရာသုုိ႔ ကပ္ျပီးလ်ွင္ မေမ့မေလ်ာ့   ျပင္းစြာအားထုုတ္လ်ွက္ ေနာင္တဖန္ ဇာတိပဋိသေႏၶေနျခင္းဆုုိတဲ့ ကံေတြ ကိေလသာေတြကုုိ အရဟတၱ မဂ္ျဖင့္ ပယ္သတ္ျပီးသကာလ အရဟတၱဖုုိလ္သုုိ႔ ဆုုိက္ေရာက္ကာ ရဟႏၱာအျဖစ္သုုိ႔ ေရာက္ရွိသြားပါတယ္။

ဒီအခါမွာ ေနာက္လုုိက္ တပည့္ငါးရာကလည္း ငါတုုိ႔၏ေခါင္းေဆာင္ အသ်ွင္ဂေဝသီသည္ ျမတ္စြာဘုုရား ရွင္ထံ၌ ျမတ္ေသာ ရွင္ရဟန္းအျဖစ္ခံယူသကဲ့သုုိ႔ ငါတုုိ႔သည္လည္း ေခါင္းေဆာင္အသ်ွင္ဂေဝသီကဲ့သုုိ႔ ကႆပျမတ္စြာဘုုရားရွင္ထံ၌ ရွင္ရဟန္းအျဖစ္ ခံယူၾကမည္ဟုု အၾကံျဖစ္ကာ ရွင္ရဟန္းအျဖစ္သုုိ႔ ခံယူလုုိက္ၾကကုုန္၏။ ထုုိေနာက္လုုိက္ ငါးရာတုုိ႔သည္လည္း အသ်ွင္ဂေဝသီကဲ့သိုု႔ပင္ ဆိတ္ျငိမ္ရာအရပ္သုုိ႔ ကပ္ျပီးလ်ွင္ မေမ့မေလ်ာ့ျပင္းစြာအားထုုတ္လ်ွက္ အရဟတၱဖုုိလ္သုုိ႔ဆုုိက္ေရာက္ကာ ရဟႏၱာအျဖစ္သုုိ႔ ကုုိယ္စီကုုိယ္ငွ ေရာက္ရွိၾကပါတယ္။

အထက္ပါ သုုတၱန္ေဒသနာေတာ္ကုုိေထာက္ဆၾကည့္ပါလ်ွင္ ေခါင္းေဆာင္ေကာင္းဖုုိ႔ လုုိေၾကာင္းထင္ ရွားေတာ့ ၏။ ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္သူအသ်ွင္ဂေဝသီ ရတနာသုုံးပါး မၾကည္ညိဳခင္က၊ ေနာက္လုုိက္မ်ားက လည္း မၾကည္ညိဳၾက၊ ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္သူက သီလတရားမ်ားကုုိ မျဖည့္က်င့္ခင္က ေနာက္လုုိက္ ငါးရာ လည္း မျဖည့္က်င့္၊ ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္သူက ေမထုုန္အမႈကုုိမေရွာင္ၾကဥ္ခင္က ေနာက္လုုိက္ငါးရာလည္း မေရွာင္ၾကဥ္ခဲ့ပါ။ ေနာက္လုုိက္တုုိ႔မည္သည္ ေရွ႕ကေခါင္းေဆာင္အတုုိင္း လုုပ္ေဆာင္လ်ွက္ရွိေပ သည္။   ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္သူ အသ်ွင္ဂေဝသီ ရတနာသုုံးပါးၾကည္ညိဳလာေတာ့ ေနာက္လုုိက္ငါးရာလည္း ၾကည္ညိဳ လာပါတယ္။ သီလေဆာက္တည္လာေတာ့လည္း ေနာက္လုုိက္မ်ား သီလေဆာက္တည္ၾကပါတယ္။ မျမတ္ေသာေမထုုန္အမႈကုုိေရွာင္ၾကဥ္သလုုိ ေနာက္လုုိက္ငါးရာကလည္း ေရွာင္ၾကည္ၾကပါတယ္။

 ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္သူ ရွင္ရဟန္းအျဖစ္ခံယူသလုုိ ေနာက္လုုိက္ငါးရာကလည္း ရွင္ရဟန္းအျဖစ္ခံယူၾကပါ တယ္။ ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္သူက တရားက်င့္သလုုိ ေနာက္လုုိက္မ်ားလည္း တရားက်င့္သုုံးကာ အရဟတၱဖုုိလ္ သုုိ႔ ေရာက္ရွိကာ အားလုုံး ေကာင္းက်ဳိးခ်မ္းသာမ်ား ရရွိသြာၾကတာပါ။ ဒါေၾကာင့္ ရပ္ကြက္၊ ေက်းရြာ ၊ ျမိဳ႔နယ္ ၊ တုုိင္း၊ နုုိင္ငံတုုိ႔၌လည္းေကာင္း၊ မိသားစုုအသုုိင္းအဝုုိင္းတုုိ႔၌ လည္းေကာင္း၊ အခ်ဳပ္အားျဖင့္ အား လုုံးေသာအဖြဲ႔အစည္းတုုိ႔၌လည္းေကာင္း ေခါင္းေဆာင္ေကာင္းေရြးခ်ယ္မွန္ဖုုိ႔၊ ေကာင္းေဆာင္ေကာင္းရွိဖုုိ႔ လုုိအပ္ပါသည္။ ေခါင္းေဆာင္မေကာင္းပါက ေနာက္လုုိက္မေကာင္းျဖစ္ကာ ဆင္းရဲဒုုကၡမ်ားႏွင့္ၾကဳံေတြရျပီး လူျဖစ္ရက်ဳိးနပ္မည္မဟုုတ္ပါ။ ေခါင္းေဆာင္ေကာင္းမွသာ ေနာက္လုုိက္ေကာင္းျပီး ခ်မ္းသာသုုခ မ်ားႏွင့္ျပည့္   စုုံလ်ွက္ လူျဖစ္ရက်ဳိးနပ္မည္ျဖစ္၏။ 

ဒါေၾကာင့္ ေခါင္းေဆာင္လုုပ္လုုိသူမ်ားအေနျဖင့္ မိမိေနာက္လုုိက္ တပည့္ သားသမီး၊ ရပ္ရြာ ျပည္သူမ်ား ခ်မ္းသာသုုခမ်ားႏွင့္ျပည့္စုုံလ်ွက္ လူျဖစ္ရက်ဳိးနပ္ေအာင္ မိမိ၏အဖြဲ႔အစည္း၊ မိမိေက်းရြာ၊ ရပ္ကြက္၊ ျမိဳ႔နယ္။ တုုိင္း၊ နုုိင္ငံမ်ား၌ ဦးစီးဦးေဆာင္ ျပဳမည့္ ပုုဂၢိဳလ္မ်ား ေခါင္းေဆာင္ေကာင္းတုုိ႔ အရည္အခ်င္းမ်ားႏွင့္ ျပည့္စုုံ
ေအာင္၊ ေခါင္းေဆာင္ေကာင္းတစ္ဦးျဖစ္ေအာင္ ၾကိဳးစားၾကဖိုု႔ လုုိအပ္ေၾကာင္း အသိေပးေရးသားလုုိက္ရပါ သည္။

အရွင္ဝိမလဝံသ(နာလႏၵာတကၠသုုိလ္)
အတြဲ(၂)၊ အမွတ္(၇) ယခုုလထုုတ္ တကၠသုုိလ္ရဟန္းပ်ိဳဓမၼစာေစာင္ တြင္ေဖာ္ၿပခဲ့သည္။

Subscribe Us