1. မိမိတာဝန္ယူထားတဲ႔လုပ္ငန္းကို ကြ်မ္းက်င္ေအာင္ေလ့လာထားၿပီး ျပႆနာတစ္ရပ္ရဲ႕ဇစ္ျမစ္ကို ခ်က္ခ်င္းသေဘာေပါက္နားလည္ႏိုင္စြမ္းရွိ၍ အခ်ိန္တိုအတြင္း ေျဖရွင္းႏိုင္ရပါမယ္။
2. လက္ေအာက္မ်ားကို အခ်ိန္ျဖဳန္းျခင္း၊ တာဝန္ေရွာင္လြဲျခင္း၊လူႀကီးရဲ႕အမိန္႔ ေစာင့္ေနျခင္းမ်ား မျဖစ္ေအာင္ ၾကပ္မတ္ၿပီး ဘာ့ေၾကာင့္ျဖစ္ျဖစ္ အလုပ္သမားမ်ားရဲ႕ အခ်ိန္ကို အေၾကာင္းမဲ႔ မျဖဳန္းတီးမိေစဖို႔ သတိထားရပါမယ္။
3. လုပ္ငန္းခြင္အတြင္းမွာ တူညီတဲ႔အမွားမ်ဳိးမျဖစ္ရေအာင္ ေသခ်ာအခ်ိန္ယူ ရွင္းလင္းေျပာျပရပါမယ္။
4. ျငင္းဆန္ရမဲ႔အလုပ္ေတြမွာ ေအာက္ေျခကတင္ျပခ်က္ေတြကို ျငင္းဆန္ရာမွာ အခက္အခဲမရွိေပမဲ႔ အထက္အဆင့္က အႀကီးအကဲေတြကို ျငင္းဆန္ရာမွာေတာ့ သူတို႔အလိုမက်ရင္ အလုပ္ျပဳတ္သြားႏိုင္ ပါ တယ္။ဒါေပမဲ႔ " ေခါင္းေဆာင္ဆိုတာ လုပ္ငန္းတစ္ခုလံုးျခံဳၿပီးနစ္နာမဲ႔ ျပႆနာေတြ၊ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြနဲ႔ ရင္ဆိုင္ရတဲ႔အခါ သတၱိရွိရွိေခါင္းခါျငင္းဆန္ရဲရပါမယ္။"
5. မိမိစီမံခန္႔ခြဲခြင့္ရတဲ႔သူမ်ားနဲ႔ တစ္ေသြးတည္း တစ္သားတည္းရွိေနရမွာျဖစ္ၿပီး ဝန္ထမ္းေရးရာ ကိစၥ ရပ္ေတြကို ေရွ႕ဆံုးက ဦးစားေပးေဆာင္ရြက္ရင္း၊ ျဖစ္လာသမ်ွ ျပႆနာေတြကို ခ်က္ခ်င္းလက္ငင္း ေျဖရွင္းေပးရပါမယ္။
Soe Win
(ကြ်န္ေတာ့္'လို တို ရွင္း'မွတ္စု)